Konstigt utrensad?

Här ställer ni frågor om rollspelet och allt annat ni vill ha svar på, oavsett vad saken gäller. Allt ifrån hjälp med skolarbeten till datorsupportfrågor och filosofiska spörsmål. :)
Forum rules
Se om en liknande fråga den du vill ställa finns här (eller i det andra forumet), innan du ställer en fråga om rollspelet! Läs också FAQ, Regler samt Internetrollspelande för Newbies innan du ställer en fråga om något som rör SH. Det mesta finns nämligen besvarat där. Frågor om hemsidan/forumet/IRC ställs i Reparo! Frågor om Hogwarts ställs i det andra forumet.
Post Reply
Hedwig
Magibefolkning
Magibefolkning

Konstigt utrensad?

Post by Hedwig »

Jag skulle rensa ut min förstaårselev Charlotte Bagens och skrev det i den tråden. Sen blev jag mugglare och jag kan inte komma in i Ravenclawssälskapsrum. Men hon står inte på listan över utrensade och på hemsidan, på medlemslistan står hon fortfarande på mig.
Är hon utrensad eller inte?

Kyashi
Sorteringshatt
Sorteringshatt

Re: Konstigt utrensad?

Post by Kyashi »

Hon är utrensad, även på hemsidan. Om du tittar på din profilsida på hemsidan så ser du henne i listan över karaktärer, men du kan inte se hennes betyg. Det visar på att hon är utrensad.

Traxy
Spelledare & Admin
Spelledare & Admin
Segar t.o.m.: 24 Dec 2016

Post by Traxy »

Är det någon enstaka utrensning så postar jag inte om det i utrensningstråden med en gång utan väntar till jag har några fler. Hon kommer att fortsätta stå på din profil, men hon finns inte med i listan över elever på hemsidan eller på betygssidan, som Kyashi sade.

(Har du ingen Ravenclaw-karaktär kan du så klart inte komma åt Ravenclaws sällskapsrum. ;) Har du ingen karaktär alls kommer du åt väldigt få forum.)

Hedwig
Magibefolkning
Magibefolkning

Post by Hedwig »

Okej! Tack för hjälpen! :)

Post Reply