The Daily Prophet?

Här ställer ni frågor om rollspelet och allt annat ni vill ha svar på, oavsett vad saken gäller. Allt ifrån hjälp med skolarbeten till datorsupportfrågor och filosofiska spörsmål. :)
Kategoriregler
Se om en liknande fråga den du vill ställa finns här (eller i det andra forumet), innan du ställer en fråga om rollspelet! Läs också FAQ, Regler samt Internetrollspelande för Newbies innan du ställer en fråga om något som rör SH. Det mesta finns nämligen besvarat där. Frågor om hemsidan/forumet/IRC ställs i Reparo! Frågor om Hogwarts ställs i det andra forumet.
Skriv svar
Neodraconis
Spöke
Spöke

The Daily Prophet?

Inlägg av Neodraconis » 15 jan 2011, 16:43

Jag såg att det fanns en sådan kategori här på forum 2 men med 0 inlägg, och eftersom jag är den jag är, måste jag bara fråga. Varför? :arch Finns det bara att man måste vara medlem för att se det, eller finns det ingen aktivitet i det? Inga nyheter? OM det behövs personer som kunde vara med och rollspela med det, så kan jag göra det. Men jag är mest nyfiken, det är jag i ett nötskal, det! Tack på förhand! :lol: Lite pinsamt att jag frågar massa saker hela tiden, hehe! :oops:

Traxy
Spelledare & Admin
Spelledare & Admin
Segar t.o.m.: 24 dec 2016
Kontakt:

Re: The Daily Prophet?

Inlägg av Traxy » 15 jan 2011, 18:07

Det finns ingen aktivitet i det, men det finns folk som spelar TDP-journalister. Uppenbarligen inte särskilt aktivt, dock ... iaf inte i forumet. ;)

Spirry
Magibefolkning
Magibefolkning

Re: The Daily Prophet?

Inlägg av Spirry » 15 jan 2011, 20:21

Liten korrektion: Just nu finns det en folk som spelar TDP-journalist/er. Men flera andra spelas snart eftersom det i december (tror jag det var) söktes efter TDP-folk och jag vet att många har blivit accepterade och nu jobbar på sina karaktärer. Snart ska alltså det där forumet sjuda av aktivitet och snart ska även tidningen komma ut OFF också. Sen är jag ganska säker på att en eller flera tjänster inte har tillsatts än, vilket gör dem möjliga att söka till, kolla i annonstråden för Magivärlden.

Skriv svar