Namn?

Här ställer ni frågor om rollspelet och allt annat ni vill ha svar på, oavsett vad saken gäller. Allt ifrån hjälp med skolarbeten till datorsupportfrågor och filosofiska spörsmål. :)
Kategoriregler
Se om en liknande fråga den du vill ställa finns här (eller i det andra forumet), innan du ställer en fråga om rollspelet! Läs också FAQ, Regler samt Internetrollspelande för Newbies innan du ställer en fråga om något som rör SH. Det mesta finns nämligen besvarat där. Frågor om hemsidan/forumet/IRC ställs i Reparo! Frågor om Hogwarts ställs i det andra forumet.
Skriv svar
Rebecca
Spöke
Spöke

Namn?

Inlägg av Rebecca » 24 apr 2011, 12:50

Hej!

Jag och Jessikeria skickade in namnansökan till Beauxbatons i början av April och på antagningsinformationen står det att sista datumet för ansökan är idag. Ingen av oss har fått något svar på våra namn. Jag menar inte att tjata och gnälla, men om det när är så att sista ansökningsdatumet är idag borde det väl vara lite bråttom nu om vi ska ha en chans att kunna rätta till om det blir fel. Som vi har förstått det måste namn vara godkända idag, eller har vi missuppfattat så att man kan få namnen godkända fram till sista april? Det vore jättesnällt om någon ville svara, det känns som att det börjar bli lite stressat nu.

*gos*

/Rebbi

Angfiel
Spelledare & Admin
Spelledare & Admin

Re: Namn?

Inlägg av Angfiel » 24 apr 2011, 13:38

Det verkar stå still när det gäller BB-antagning. Det ligger namnansökan från 20 december förra året som inte ser ut att vara besvarade också i inkorgen så det är inte bara ni som får vänta. Jag vet inte riktigt vad som görs åt detta men ett rejält pet på den/de som ska hatta sig är nog vettigt i det här läget :/

Rebecca
Spöke
Spöke

Inlägg av Rebecca » 24 apr 2011, 14:11

Okej, tack. Jag skrev ett petmejl, så vi får väl se vad som händer :-/

Traxy
Spelledare & Admin
Spelledare & Admin
Segar t.o.m.: 24 dec 2016
Kontakt:

Inlägg av Traxy » 25 apr 2011, 21:19

Som jag sade i F1, det finns för närvarande ingen som har hand om ansökningarna till BB, då BB-hatten nyligen har avgått (läs: jag läste PM:et i dag). Så I wouldn't worry about några datum öht just nu, utan istället behöver jag prata med rektorerna för skolan i fråga för att höra om det ska fortsätta vara särskilda datum för antagning eller inte.

Skriv svar