Det gå inte?!?

Här ställer ni frågor om rollspelet och allt annat ni vill ha svar på, oavsett vad saken gäller. Allt ifrån hjälp med skolarbeten till datorsupportfrågor och filosofiska spörsmål. :)
Kategoriregler
Se om en liknande fråga den du vill ställa finns här (eller i det andra forumet), innan du ställer en fråga om rollspelet! Läs också FAQ, Regler samt Internetrollspelande för Newbies innan du ställer en fråga om något som rör SH. Det mesta finns nämligen besvarat där. Frågor om hemsidan/forumet/IRC ställs i Reparo! Frågor om Hogwarts ställs i det andra forumet.
Skriv svar
yoshi

Det gå inte?!?

Inlägg av yoshi » 19 jun 2011, 22:20

Är det bara jag som är konstig, eller går det verkligen inte att skapa en ny tråd på där man ska fixa ett trollspö? Det står ju att om man ska skapa en ny tråd o så om man vill få "bli mätt" och allt det där och testa olika trollstavar osv. Hur gör man?

HenrikJ
Beauxbatonsrektor
Beauxbatonsrektor

Re: Det gå inte?!?

Inlägg av HenrikJ » 20 jun 2011, 18:42

Du kan inte skapa en tråd i Diagongränden försen du har en godkänd karaktär. Du måste alltså ansöka till hattarna om vad för karaktär du ska spela.

yoshi

Inlägg av yoshi » 20 jun 2011, 19:13

Men nu gick det, hehe, det gick typ en kvart efter att jag skrev det där.

Traxy
Spelledare & Admin
Spelledare & Admin
Segar t.o.m.: 24 dec 2016
Kontakt:

Inlägg av Traxy » 20 jun 2011, 21:51

Om man nyss har registrerat sig i forumet och inte har postat några inlägg så krävs det att man måste få de två första inläggen godkända av en forummoderatör innan man kan posta fritt. Det är för att undvika spaminlägg. Eftersom du är ny så var jag med andra ord tvungen att godkänna dina inlägg först, och eftersom du har gått över den gränsen nu så kan du posta fritt. :)

yoshi

Inlägg av yoshi » 20 jun 2011, 22:50

Hehe, okej, tack! :D

Skriv svar