Pinnergalan 2010?

Här ställer ni frågor om rollspelet och allt annat ni vill ha svar på, oavsett vad saken gäller. Allt ifrån hjälp med skolarbeten till datorsupportfrågor och filosofiska spörsmål. :)
Kategoriregler
Se om en liknande fråga den du vill ställa finns här (eller i det andra forumet), innan du ställer en fråga om rollspelet! Läs också FAQ, Regler samt Internetrollspelande för Newbies innan du ställer en fråga om något som rör SH. Det mesta finns nämligen besvarat där. Frågor om hemsidan/forumet/IRC ställs i Reparo! Frågor om Hogwarts ställs i det andra forumet.
Skriv svar
Moony
Spöke
Spöke

Pinnergalan 2010?

Inlägg av Moony » 24 aug 2011, 20:33

Hejhej,

Jag undrar när, eller om, Pinnergalan kommer att avslutas. Även om det kanske inte blir någon mer Podcast så hade det ändå varit roligt att få reda på de andra resultaten. Vad jag vet är det inte bara jag som är nyfiken på hur det gick i de kategorierna som inte presenterades i första podcasten om pinnergalan :)

Byron Blue

Re: Pinnergalan 2010?

Inlägg av Byron Blue » 24 aug 2011, 20:47

Jag håller verkligen med! Kanske man bara kan sätta ihop de inspelningar som folk skickat in och så skippa de som inte spelades in och bara ha de som text. Då kanske det itne är lika mycket jobb :)

Angfiel
Spelledare & Admin
Spelledare & Admin

Re: Pinnergalan 2010?

Inlägg av Angfiel » 26 aug 2011, 12:08

Jag har hållt på med det i augusti och kommer släppa nästa del snart. Tålamod min unga padawan, tålamod :D

Skriv svar