Fritidsaktiviteter?

Här ställer ni frågor om rollspelet och allt annat ni vill ha svar på, oavsett vad saken gäller. Allt ifrån hjälp med skolarbeten till datorsupportfrågor och filosofiska spörsmål. :)
Forum rules
Se om en liknande fråga den du vill ställa finns här (eller i det andra forumet), innan du ställer en fråga om rollspelet! Läs också FAQ, Regler samt Internetrollspelande för Newbies innan du ställer en fråga om något som rör SH. Det mesta finns nämligen besvarat där. Frågor om hemsidan/forumet/IRC ställs i Reparo! Frågor om Hogwarts ställs i det andra forumet.
Post Reply
Rebecca
Spöke
Spöke

Fritidsaktiviteter?

Post by Rebecca »

Tjenamors!

Jag har bara en liten fråga angående Beauxbatons fritidsaktiviteter. Kan man vara med i flera på samma gång, eller är det lika strikt som Durmstrang att man väljer aktivitet och har den resten av skoltiden sedan? Jag undrar bara i bakgrundsskrivarsyfte, så det är bara ON jag behöver veta (även om det vore rätt trevligt att få veta hur det funkar med spel OFF då också ^^)

*gos*

Spirry
Magibefolkning
Magibefolkning

Re: Fritidsaktiviteter?

Post by Spirry »

Man kan vara med i hur många som helst så länge som de inte krockar schemamässigt ON (schemat är inte helt färdigställt än dock). Vissa fritidsaktiviteter finns bara för de äldre årskurserna, så de kan man ju välja till senare, vilket gör att man kanske vill välja bort något annat och då ser jag det inte heller som ett problem att byta till en aktivitet som funnits i tidigare år också, när man kommer upp några år.

Rebecca
Spöke
Spöke

Re: Fritidsaktiviteter?

Post by Rebecca »

Okej, tack :)

Post Reply