Radera tråden, probmlemet är löst!

Har Dobby varit framme och "hjälpt till" på hemsidan eller i forumet eller på IRC? Rapportera fel här, eller ge förslag till förbättringar!
Forum rules
Kom ihåg att ge detaljer! "Det går inte att skicka in prov" ger oss liksom inte någon ledtråd till vad som är fel. Nämn vilken sida det gäller (t.ex. "Slutprovet i FMS-2"), vad du försöker göra när du får fel, och vad felet består av (ev. felmeddelanden som dyker upp). Det gör det mycket enklare för oss att hitta felet och så går det mycket snabbare att åtgärda! Kika i andra forumet för att se att inte samma fråga redan ställts där.
Post Reply
HenrikJ
Beauxbatonsrektor
Beauxbatonsrektor

Radera tråden, probmlemet är löst!

Post by HenrikJ »

Skulle logga in på forum1 för någon timme sedan men kom inte in med mitt vanliga lösenord... Blev jätte förvånad och skickade efter ett nytt, men kom inte in på det heller. Nu för någon minut sedan så skickade jag efter ett till, men även det funkar inte. Vad kan felet vara?
Last edited by HenrikJ on 17 Mar 2012, 22:30, edited 1 time in total.

Moony
Spöke
Spöke

Re: Problem med att logga in på forum1!

Post by Moony »

Aktiverade du lösenordet genom att klicka på länken som följde med i mejlet? Jag brukar alltid missa att göra det, och då funkar det inte. Annars vet jag inte vad det kan vara.

HenrikJ
Beauxbatonsrektor
Beauxbatonsrektor

Re: Problem med att logga in på forum1!

Post by HenrikJ »

Yes! Tycker även att jag borde ha kommit in med mitt förra lösenord, men nejdå...

Post Reply