Kan inte posta inlägg (fixat!)

Har Dobby varit framme och "hjälpt till" på hemsidan eller i forumet eller på IRC? Rapportera fel här, eller ge förslag till förbättringar!
Forum rules
Kom ihåg att ge detaljer! "Det går inte att skicka in prov" ger oss liksom inte någon ledtråd till vad som är fel. Nämn vilken sida det gäller (t.ex. "Slutprovet i FMS-2"), vad du försöker göra när du får fel, och vad felet består av (ev. felmeddelanden som dyker upp). Det gör det mycket enklare för oss att hitta felet och så går det mycket snabbare att åtgärda! Kika i andra forumet för att se att inte samma fråga redan ställts där.
Post Reply
Zümrüt

Kan inte posta inlägg (fixat!)

Post by Zümrüt »

Hej! På Forum 2 kan jag inte posta någonting alls i speltrådarna i Brittiska Magivärlden, vad beror det på (jag har ju en magivärldskaraktär så jag borde kunna göra det)?

MVH Zümrüt
Last edited by Zümrüt on 10 Jan 2013, 14:25, edited 2 times in total.

Traxy
Spelledare & Admin
Spelledare & Admin
Segar t.o.m.: 24 Dec 2016

Re: Kan inte posta inlägg

Post by Traxy »

Pröva nu och se om det går bättre. :)

Zümrüt

Ugglornas torn är borttrollat

Post by Zümrüt »

Tack så mycket, men nu kan jag inte se några kategorier alls i Uggletornet... Och det är ju inte så bra för jag vill hålla på med min släktforskning.
Nåja, God Jul och Gott nytt år till dig TraXy. Uggletornet kan vänta ett tag, det var Magivärlden det var lite mer bråttom med :) .

Traxy
Spelledare & Admin
Spelledare & Admin
Segar t.o.m.: 24 Dec 2016

Re: Kan inte posta inlägg (ej helt löst)

Post by Traxy »

Ska kika på saken. O0

Zümrüt

TACKAR

Post by Zümrüt »

Tackar, nu funkar allt som det ska :D .

Post Reply