Kan inte logga in?

Har Dobby varit framme och "hjälpt till" på hemsidan eller i forumet eller på IRC? Rapportera fel här, eller ge förslag till förbättringar!
Forum rules
Kom ihåg att ge detaljer! "Det går inte att skicka in prov" ger oss liksom inte någon ledtråd till vad som är fel. Nämn vilken sida det gäller (t.ex. "Slutprovet i FMS-2"), vad du försöker göra när du får fel, och vad felet består av (ev. felmeddelanden som dyker upp). Det gör det mycket enklare för oss att hitta felet och så går det mycket snabbare att åtgärda! Kika i andra forumet för att se att inte samma fråga redan ställts där.
Post Reply
Juli!

Kan inte logga in?

Post by Juli! »

Jag försökte logga in på hemsidan, för att kunna göra Julies slutprov, men det gick inte, så jag klickade på "glömt lösenord" sv, och det nya lösenordet funkade att logga in med och så. Så jag gör slutproven, och sen ska jag ändra tillbaka lösenordet, då står det att jag inte har befogenhet att gå in på den sidan... okej, så jag försöker logga in på forumet iallafall, varpå detta kommer upp "Det angivna användarnamnet är för närvarande inaktiverat. Om du har problem med att aktivera ditt konto, kontakta en administratör."

Så... hjälp mig! :(

Traxy
Spelledare & Admin
Spelledare & Admin
Segar t.o.m.: 24 Dec 2016

Re: Kan inte logga in?

Post by Traxy »

Eftersom du var inaktiv i forum2 så har ditt konto blivit inaktiverat. Du borde ha fått ett mail från forumet om detta. Dubbelkolla vilken adress som står angiven i din profil. Har återaktiverat kontot åt dig. O0

Juli
Durmstrangelev
Durmstrangelev

Post by Juli »

Ahh, tack så mycket! :D Blev lite orolig där ett tag.

Juli
Durmstrangelev
Durmstrangelev

Post by Juli »

Måste dessutom passa på att ge cred för det "nya"* sättet att utföra slutproven, otroligt praktiskt!

*Det är säkert inte så nytt, men jag har inte varit aktiv här på ett tag sååå. :)

Post Reply