Kan inte uppdatera min info!

Har Dobby varit framme och "hjälpt till" på hemsidan eller i forumet eller på IRC? Rapportera fel här, eller ge förslag till förbättringar!
Forum rules
Kom ihåg att ge detaljer! "Det går inte att skicka in prov" ger oss liksom inte någon ledtråd till vad som är fel. Nämn vilken sida det gäller (t.ex. "Slutprovet i FMS-2"), vad du försöker göra när du får fel, och vad felet består av (ev. felmeddelanden som dyker upp). Det gör det mycket enklare för oss att hitta felet och så går det mycket snabbare att åtgärda! Kika i andra forumet för att se att inte samma fråga redan ställts där.
Post Reply
Down North
Durmstrangelev
Durmstrangelev

Kan inte uppdatera min info!

Post by Down North »

Hej!

När jag loggat in på hemsidan och klickar på "uppdatera info" under fliken "medlemmar" står det så här: "Du har ej behörighet att se den här sidan". Men jag finns med på medlemslistan, kan logga in på båda forumen och har en godkänd karaktär. Har jag missat något som man måste göra för att kunna uppdatera sin info?

Med vänlig hälsning, Down North

Traxy
Spelledare & Admin
Spelledare & Admin
Segar t.o.m.: 24 Dec 2016

Re: Kan inte uppdatera min info!

Post by Traxy »

Jag kan inte se något som gör att du inte kan komma åt den. Jag vet att man inte kan komma åt den om man inte har någon godkänd karaktär, men det har du ju. Iofs stod "Medlem" inte ikryssad på dina användarbefogenheter, men det har jag fixat nu. Pröva igen får du se om det var det som var problemet! :)

Down North
Durmstrangelev
Durmstrangelev

Post by Down North »

Nu funkar det! Tack :)

Traxy
Spelledare & Admin
Spelledare & Admin
Segar t.o.m.: 24 Dec 2016

Post by Traxy »

Awesome! :D

Men ja, det var konstigt. Undrar varför du inte lades till i den gruppen automagiskt. :hmmm

Post Reply